برگشت بعد از طلاق آشتی بعد از طلاق

برگشت بعد از طلاق آشتی بعد از طلاق


قانون جذب عشق

قانون جذب عشق چیست

مفاهیم مورد بحث در این مقاله شامل: قانون جذب عشق چیست قانون جذب عشق از دست رفته مراحل قانون جذب عشق قانون جذب عشق و ازدواج قانون جذب شخص قانون جذب در روابط عشقی قانون جذب مردان قانون جذب زنان

قانون جذب عشق چیست؟ قانون جذب عشق از دست رفته

همانطور که در مقاله قانون جذب چیست توضیح دادیم که قانون جذب چیست و چگونگی عملکرد آن را برسی کردیم. در این مقاله ارزشمند تصمیم داریم تاثیر قانون جذب بر عاشق کردن و برگرداندن عشق از دست رفته با قانون جذب را برسی کنیم.

قانون جذب اشاره به تبدیل انسان به باور هایش دارد با داشتن باور مثبت افکاری مثبت شکل گرفته و اتفاقات و احساسات مثبت را جذب خواهیم کرد و با داشتن باور های منفی افکاری منفی در ناخودآگاه ما رشت خواهد کرد و ما منفی های هم جهت را جذب میکنیم.

مراحل قانون جذب عشق

اگر تصمیم به استفاده قانون جذب عشق خاصی دارید (یک نفر مشخص) باید منفی های خود و منفی های عشقتان را دور برزید و مثبت های او را جذب کنید و ارتعاش مثبت ارسال کنید، اگر شما رابطه جدیدی را میخواهید شروع کنید باید باور خود را تغییر بدید باید مثبت فکر کنیم مثبت باشید تا ارتعاشات مثبت از خود ارسال کنید تا جذب شخص مورد نظر منتهی شود. با ارسال ارتعاشات مثبت هم اتفاقت هم جهت را جذب میکنید هم تبدیل به فردی موفق و مثبت خواهید شد که برای هر شخصی جذاب است.

قانون جذب عشق چیست

قانون جذب شخص

شما نباید روی نکات منفی خود متمرکز شوید مثلا با خود بگوید من به اندازه کافی زیبا نیستم باید نکات مثبت را پرورش دهید تا نکات مثبت شخص را جذب کنید اگر شما زیبا نباشید قطعا نکته مثبتی دارید مانند مهربانی باید این مهربانی را افزایش دهید تا عشق شما تحت تاثیر جذب شما قرار بگیرد.

شما نباید از قانون جذب عشق بصورت منفی استفاده کنید باور خودتان را متمرکز نکنید روی نکات منفی عشقتان. مثلا او خیلی زود عصبی میشود شما نکته مثبت اورا تصور کنید و فقط مثبت های او را جذب کنید تا تمام نکات منفی او از شما دفع شود.

قانون جذب در روابط عشقی

خب ما برای استفاده از قانون جذب عشق تا حدی آمادگی داریم اما نکته ای پر اهمیت وجود دارد که نباید فراموش شود ما برای جذب عشق و جذب عشق یک شخص خاص مخصوصا جذب عشق از دست رفته نیاز مند مهارت های زیاد جز قانون جذب عشق هستیم برای دست یابی به این هدف توصیه میکنم حتما لینک های زیر را مطالعه کنید.

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

مقالات مرتبط:

تکنیک های ساده برای بازگشت به رابطه از دست رفته

قانون جذب چیست؟

تکنیک های برنامه ریزی و نفوذ به ضمیر ناخودآگاه

نیاز های ناخودآگاه عشقمان چیست؟

چگونه دیگران را تغییر دهیم

چگونه ارتعاش بفرستیم

چگونه عشق بورزیم

در روابط دست نیافتنی باشید نه در دسترس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *