حساس

انفجار احساسات

افراد دارای تیپ شخصیتی حساس اکثر مواقع راجب احساس بد خود راجب مواردی که برایشان ناراحت کننده است صحبت نمیکنند، و همه چیز را در ذهن خود نگهداری میکنند و یک آن شما با فوران احساست منفی این افراد مواجه میشید که بسیار هم شدید است و به راحتی قابل کنترل نیست و موضوع به سادگی ختم به خیر نخواهد شد.

 

کنترل تنش ها

در رابطه با تیپ شخصیتی حساس باید دقت زیادی به کلماتی که استفاده میکنید داشته باشید، اگر برخورد یا حرف شما برای این تیپ ناراحت کننده باشد در اکثر موارد صحبتی راجب این موضوع نمیکنند و بهتر است شما در این زمان خودتان راجب اتفاق رخ داده صحبت کنید و موضوع را کاملا شفاف سازی کنید.

 

نفوذ به تیپ حساس

زمانی که واکنش های منفی از طرف شخص حساس دریافت میکنید و شرایط رابطه وخیم است با کمک تکنیک های خاصی میتونید تنش ها را کاهش داده و وضعیت را تغییر بدید. متوانید با ایجاد احساس گناه در طرف مقابل نسبت به رفتار خود پشیمانی زیادی ایجاد کنید باید به شکلی این احساس گناه ایجاد شود که خودتان را ناراحت و آسیب دیده از رفتار ایشان نشان دهید.

در زمانی که از این شخص فاصله دارید یا مشغول کاری هستید حتما سعی کنید به طرف مقابلتون پیام ارسال کنید و اطلاع بدید که سرتان خیلی شلوغ است و یا از اینکه از ایشون دور هستید خیلی ناراحت هستید و امیدوار هستید که هر چه زودتر ایشون رو ببینید.

 

این دسته افراد اهمیت زیادی میدهند به احترامی که طرف مقابلشان برای ایشان قائل است. اگر طرف مقابل شما یک مرد است حتما طوری رفتار کنید که احساس مرد بودن و مهم بودن را تجربه کند و نشان دهید که او تکیه گاه شما است.

اگر طرف مقابل شما زن است حتما باید احساس وقار را تجربه کند، باید در بیشتر تصمیم ها با او مشورت کنید باید نشان دهید که نظر ایشان برای شما اهمیت زیادی دارد.

این تیپ شخصیتی در روابط خود دچار آسیب ها و شکست های زیادی میشوند با دقت و کاوش در رفتار آنها سعی کنید متوجه شوید چه آسیب های در روابط به آنها رسیده و اصلا آن کار ها را تکرار نکنید. به عنوان مثال اگر ایشان در گذشته بابت صادق نبودن شخصی در رابطه دچار آسیب شده اند شما بهتر است صداقت خود را نشان دهید تا خلاء های بوجود آمده را پر کنید.

 

مقالات مرتبط:

تکنیک های برگرداندن رابطه از دست رفته

تیپ شخصیتی حساس

تیپ شخصیتی خودشیفه

قانون جذب چیست؟

قانون جذب عشق

نیاز های ناخودآگاه عشقمان چیست؟

چگونه دیگران را تغییر دهیم

2 دیدگاه

  • سلام …آیا میتوان برای باز گرداندن رابطه تیپ حساس بعداز چند ماه از روش احساس گناه و دلسوزی استفاده کرد ?آیا تاثيرى دارد

    • عزیزم هیچ وقت جلب ترحم طرف مقابل کار درستی نیست سعی کنید از روش علمی برای ابن کار استفاده کنید برای پاسخ سریع تر و بیشتر سوالات خود به روانشناسان ما پیام دهید09129305020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *