تکنیک های nlp عشق

تکنیک های nlp عشق


تکنیک های nlp عشق

تکنیک های nlp عشق تکنیک های هستند که امروز در سراسر جهان به عنوان برترین راه روانشناختی برای ترمیم رابطه و عاشق کردن دیگران مطرح می شوند. تکنیک های nlp عشق توانسته طرف داران بسیاری را در سطح جهانی جذب کند، تکنیک های nlp در تمام زمینه های زندگی انسان تاثیر دارند.

تکنیک های nlp موفقیت، تکنیک های nlp اعتماد به نفس تکنیک های nlp ثروت مند شدن، تکنیک های nlp خود سازی، تکنیک های nlp ارتباطات و با ارزش ترین آن ها تکنیک های nlp عشق که در جهان گسترده روابط این امکان را به ما می دهد تا با استفاده از تکنیک های nlp عشق رابطه از دست رفته خود را برگردانیم یا رابطه ای عاشقانه ایجاد کنیم.

تکنیک های nlp عشق چیست؟

nlp یعنی برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه ، سال ها قبل در كتابي از آنتوني رابينز خواندم كه دو دانشمند در پي علم جديدي بودند، آنها از اينكه بعضي از افراد در زندگي و روابط خود با ديگران موفق بودند و بعضي ديگر اين توانايي را نداشتند، متعجب بودند.

چگونه بعضي از افراد با انسان هاي ديگر به راحتي مي توانند ارتباط برقرار كنند و روي آنها تأثير بگذارند و با داشتن اين توانايي در كار و زندگي خود موفق شوند، ولي عده زيادي از مردم در برقراري ارتباط با ديگران ضعيف تر عمل مي كنند. آنها در پیِ يافتن تفاوت ها بودند.

چه چيزي باعث ايجاد اين همه تفاوت در بين انسان ها مي شود؟ چرا بعضي از افراد به نتايج بزرگي مي رسند و بعضي ديگر در مشكلات خود غرق مي شوند؟ همه ي انسان ها منابعي را در اختيار دارند ولي اين چه نكته اي است كه باعث مي شود انسان ها در استفاده از اين منابع متفاوت عمل كنند. بعضي از اشخاص به راحتي مي توانند با افراد ديگر ارتباط برقرار كنند ولي بعضي ديگر نمي توانند.

بنابراین بنده تصمیم گرفتم با ارائه راهکار ها و آموزش های علمی بر پایه قانون جذب و مهارت های ارتباطی و تکنیک های اِن اِل پی (تکنیک های nlp عشق) محصولی را خلق کنم تا بتواند همگان را در برگرداندن عشق از دست رفته یا رابطه سست شده یاری کند و آنها را به هدفشان برساند برای آشنایی با تکنیک های nlp عشق در ادامه با ما باشید.

تکنیک های nlp عشق
تکنیک های nlp عشق

تکنیک های nlp عشق برای بازگشت عشق

افراد زیادی روزانه به موسسه اینترنتی طلوع سبز مراجعه می کنند، و خواستار دریافت تکنیک های nlp عشق هستند، این موضوع فقط نشان دهنده این است که این مشکل در جامعه رواج دارد و تکنیک های nlp عشق بهترین و معتبر ترین تکنیک های باز گرداندن عشق هستند. امروزه محبوبیت تکنیک های nlp عشق در تمام جهان قابل لمس است. در میان تمام کسانی که در جستجوی تکنیک های nlp عشق هستند

یک چیز مشترک است که اولین مانع برای اجرای تکنیک های nlp عشق است و مانع بازگشت عشق می شود، این فاکتور مشترک میان جستجو کنندگان تکنیک های برنامه ریزی nlp احساسات است که باعث انجام شش اشتباه خطر ناک می شود که در مقاله چگونه عشق خود را برگردانیم راجب این شش اشتباه و اجرای تکنیک های nlp برای بازگشت عشق توضیح داده شده است.

تکنیک های nlp برای مقاله با احساسات عشق از دست رفته

زمانی که یک رابطه سرد می شود و یا توسط طرف مقابل به اتمام می رسد، احساسات منفی زیادی را برای شخص بوجود می آورد، هر چند این احساس که عشق شما برای همیشه از رابطه خارج شود دردناک است، اما منشاء این احساسات نا امیدی و وابستگی است. چون سرد شدن یا قطع رابطه به معنی تمام شدن همیشگی رابطه نیست با استفاده از تکنیک های nlp عشق میتوان یک رابطه را برگرداند.

ممکن است شما احساس کنید عشقتان را برای همیشه از دست داده اید و بدون عشق خود نابود خواهید شد و دیگر بدو عشق خود خوشبخت نخواهید شد، احساس می کنید نفس کشیدن هم برای شما سخت شده است، بی دلیل مجازات می شوید، و نمی توانید جدایی از عشق را تحمل کنید و بدون داشتن تکنیک های لازم بصورت غریزی تلاش می کنید عشق خود را برگردانید.

دلیل داشتن این احساسات در شما کمبود مهارت های ارتباطی، اعتماد بنفس و وابستگی است. شاید با خود بگوید من هم اعتماد بنفس بالایی دارم هم از تکنیک های مهارت ارتباطی به شکل مناسبی برخورد دارم.

شاید حق با شما باشد و شما به این تکنیک های مهم مسلط بوده اید، اما نکته اینجا است شما قبلا اعتماد بنفس داشتید، قبلا توانایی کنترل احساسات را داشتید، شاید هم هنوز از این تکنیک های مهم بهره می برید.

اما قطعا شما در مقابل عشق خود اعتماد بنفس کافی را ندارید، نمی توانید احساسات خود را کنترل کنید. دلیل این اتفاق این است که چون وابستگی ایجاد شده شما در پیشرفت متوقف شده اید و احساسات و ضعف ها به شما مسلط شده اند. برای همین احساس افسردگی، نا امیدی، درماندگی ،دلتنگی و خشم می کنید.

پیش از استفاده ی تکنیک های nlp عشق شما باید، این احساسات را کنترل کنید، باید اعتماد بنفس خود را بدست بیاورید و هیجانات و اقدامات خود را تحت کنترل خود در بیاورید.

تکنیک های nlp عشق
تکنیک های nlp عشق

تکنیک های nlp عشق و اشتباهات

ضمیر ناخودآگاه 98 درصد اعمال ما را کنترل می کنید و منشاء تمام احساسات ضمیر ناخودآگاه انسان است، زمانی که در یک رابطه شما جذب عشق خود می شوید و عملا عشق در شما بوجود می آید، نیاز های ناخودآگاه شما توسط عشق شما برطرف شده و عشق شما بصورت غریزی تکنیک های لازم برای وابستگی را روی شما پیاده کرده است.

وقتی از عشق خود جدا می شوید تحت تاثیر این احساسات و با استفاده از تکنیک های غریزی سعی می کنید که عشق خود را به رابطه برگردانید اما این تکنیک های غریزی 95 در صد تکنیک های اشتباهی هستند که آسیب شدیدی به مراحل بازگشت می زنند. زیرا در این شرایط شما بدون برنامه خاص و درستی سعی در ترمیم رابطه خواهید داشت.

با اقداماتی مانند ابراز علاقه، هدیه دادن و واسطه فرستادن که قطعا به دلایل زیادی اشتباه است این دلایل در مقاله چگونه عشق خود را برگردانیم توضیح داده شده است. برای بازگشت به رابطه و دریافت بهترین نتیجه از تکنیک های nlp عشق یکسری پیش فاکتور نیاز است تا نتیجه مناسبی از nlp  و تکنیک های ارتباطی برد.

پیش نیاز تکنیک های nlp عشق

هیچ رابطه ای بی دلیل و یک شبه دچار مشکل نمی شود. هر علتی یک معلول دارد، برای درمان یک رابطه از دست رفته شما باید ابتدا دلایل مشکل خود را شناسایی کنید. افکار و باور انسان ها ضمیر ناخودآگاه را برنامه ریزی می کند و ناخودآگاه نیز احساسات را بوجود می آورد.

پس اگر عشق شما نسبت به شما دیگر احساسی ندارد یکی از دلایل آنها این است که احساس منفی نسبت به شما وجود دارد این احساسات منفی در طی رابطه و توسط یکسری عوامل بوجود آمده است. تعدادی از این موارد را برسی می کنیم.

تنش ها را از سر راه تکنیک های nlp عشق بردارید

اگر یک شخصی مدادم باعث درگیری ذهنی ما بشود مدام بحث های کوچک بزرگ ایجاد شود و در رابطه ما باید همیشه نگران در دسر ها باشیم. یکی از اشتباهات در رابطه ها این تنش ها هستند شاید شما در رابطه خود این موارد را حل کنید وسپس آشتی کنید.

اما ناخودآگاه به این موضوع اهمیت نمی دهد و هر انسانی که در این شرایط قرار بگیرد رفته رفته و در طول مدت زمان نسبت به رابطه و طرف مقابل خود احساس منفی پیدا می کند. رابطه برای فرد بی ارزش می شود و حتی کار هایی که پیش تر لذت بخش بود باعث رنجش او می شود.

پس شما در مرحله اول چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم باید این مشکل را حل کنید هوش هیجانی خود را افزایش دهید و مهارت کنترل احساسات و رفتار خود را بدست بی آورید.

با استفاده از تکنیک های nlp عشق القای منفی را ازبین ببرید

وقتی ما به باور و احساسات طرف مقابل خود جهت می دهیم  باعث میشویم رفتار طرف مقابل باتوجه به ارتعاش هایی که خودمان صادر میکنیم شکل بگیرد. مثلا وقتی میگویم تو من را دوست نداری تو برای من وقت نمیذاری تو دیگر به من اهمیت نمی دی تو با کس دیگری رابطه داری و….

در مرور زمان شما باعث می شوید با القای باور و احساس منفی در ناخودآگاه طرف مقابل تصویری جدید شکل بگیرد، من اورا دوست ندارم من برای او وقت ندارم من لیاقت شخص بهتری را دارم، این رابطه زجر آور است از این همه گیر دادن خسته شده ام، چرا اصلا با همچین آدمی وارد رابطه شدم من برای او زیاد هستم.

این ارتعاش ها تاثیر خود را در مدت زمان نشان خواهد داد و ارتعاشی که شما ارسال کردید تبدیل به حس واقعی ایشان میشود، گاهی خود ما عامل اصلی بروز فاصله یا خیانت هستیم بی آنکه متوجه این موضوع شده باشیم. راجب ارسال ارتعاشات بیشتر بخوانید.

تکنیک های nlp عشق
تکنیک های nlp عشق

از تکنیک های nlp عشق برای برطرف کردن نیاز ها استفاده کنید

تا به حال به این موضوع فکر کردید که عشق از کجا سرچشمه می گیرد، همانطور که عرض کردم منشاء تمام احساسات ناخودآگاه است، عشق نیز به دلیل برطرف شدن نیاز های ناخودآگاه شکل می گیرد. در واقع هر احساسی که ما به کسی یا چیزی دارید یک دلیل دارد آن هم نیاز است.

مثلا ما به یک غذای خاص علاقه زیادی داریم چرا؟ چون نیاز در مرحله اول نیاز گشنگی ما را برطرف می کند، و لذت آن را هم دوست داریم. مثلا از یک شخص بدتان می آید چرا؟

چون احساس نا خوشایندی را در شما ایجاد می کند دلیل این احساس این است که آن فرد کاری برخلاف نیاز شما انجام می دهد مثلا دوست دارید در کلاس درس همه به شما توجه کنند اما این شخص برعکس سعی دارد مانع این توجه شود.

رابطه ها انسان ها نیز بر اساس نیاز است که شکل میگیرد مانند تمام رابطه ها، کارمند و رئیس (در آمد برای کارمند و پیشرفت کار برای رئیس) پزشک و بیمار (بدس آوردن سلامتی و امرار معاش) و ….

یکسری نیاز های ناخودآگاه در هر شخصی وجود دارد که باعث میشود هر کسی که آنها را برآورده کند به سمت او کشیده شود. در ابتدای رابطه این نیاز ها را شما برطرف کرده اید اما نیاز های دیگری نیز وجود دارند که یا از چشم شما دور مانده اند یا به درستی آنها را برطرف نکرده اید.

مثلا نیاز یک شخص این است که عشقش مدام به او اعتماد بنفس دهد اما طرف مقابل برعکس این کار را انجام می دهد. در نتیجه به مرور زمان در اثر نادیده گرفتن این نیاز احساس منفی شکل میگیرد و تنها راه ازبین بردن احساس منفی تمام کردن رابطه است.

مرحله عملی تکنیک های nlp عشق

بعد از اجرا و فعال سازی پیش نیاز تکنیک های nlp عشق باید وارد فاز اجرایی تکنیک های nlp عشق بشوید تا بتوانید عشق خود را به رابطه برگردانید.

1.دوری از شش اشتباه اصلی

2.برنامه ریزی ناخودآگاه

3.نفوذ به ناخودآگاه و جهت دهی

4.ایجاد ارتباط غیر مستقیم غیر کلامی

5.نظریه اثر پروانه ای

6.نظریه شش درجه جدایی

7.فعال سازی قانون جذب

8.تکنیک های متقاعد کردن ان ال پی

9.ارتباط مستقیم

10.ارتباط حضوری

برای آموزش مراحل تکنیک های nlp عشق میتونید به مقاله معجزه بازگرداندن عشق در 30 روز سر بزنید و با مطالعه و اجرای تکنیک ها شما هم جزو هزاران نفری باشید که با این روش علمی موفق به بازگرداندن رابطه از دست رفته خود شده اند.

می توانید پرسش های خود را به صورت رایگان در مورد این مراحل ارسال کنید تا در اسرع وقت پاسخ تان ارسال شود.

پاسخگویی فقط به روش های زیر و از طریق این نرم افزار ها صورت می گیرد:

09129305020

مقالات مرتبط:

تکنیک های ساده برای بازگشت به رابطه از دست رفته

قانون جذب چیست؟

نیاز های ناخودآگاه عشقمان چیست؟

چگونه دیگران را تغییر دهیم

در روابط دست نیافتنی باشید نه در دسترس

8 دیدگاه

  • سلم فوق العاده بود خیلی عالی صحبت می کنید واقعا لذت بردم چندتا چیز جدید یاد گرفتم صمیمانه تشکر می کنم. حرفاتون باعث شد نظرم راجب تکنیک های nlp عشق جلب بشه احساس می کنم عملیه مثل بقیه حرفاکه توی نت هست نیست عملی بنظر می رسه میتونید بگید از چه راهی میشه تکنیک های nlp عشق بیشتر راجبش اطلاعت بدست آورد شما خودتون تکنیک های nlp عشق یاد می ید؟ انگار خیلی از تکنیک های ان ال پی اطلاعات دارید منتظر جوابتون هستم

    • تکنیک های nlp عشق قطعا نتیجه بخش است و تنها راه حل برای بازگشت به رابطه است در صورت استفاده از تکنیک های nlp عشق احتمال موفقیت شما در برگرداندن رابطه نزدیک به 100 در صد است. برای آشنایی با تکنیک های nlp عشق میتونید به بخش ارتباط با ما بروید و سوالات خود را از مدیر روابط عمومی موسسه طلوع سبز بپرسید.

  • سلام داشتم مقاله تکنیک های nlp عشق شما رو می خوندم خیل خوشم اومد و بالاخره یکی از از تکنیک های nlp عشق حرف زد که میشه فهمید سخت نیست واسته آدمای عادی واقعا خوشحالم کردید ممنونم ازتون. من شهرزاد هستم 23 ساله.این آقا رو یکی از همکارام بهم معرفی کرد قبل با دوستم همکار بودن پسر خوب و با ادبی هست اصلا مثل بقه دنبال رابطه های جنسی نیست آشنای ما هم برای ازدواج بود اما یکسری تفاوت هایی که باهم داشتیم باعث می شد همیشه باهم بحث داشته باشیم مدام از هم دلخور بشیم همین مسائل باعث شده بود که به جون هم بیفتیم الان 10 روزی میشه که ارتباط بین ما قطع شده. یکی از دوستام بهم راجب تکنیک های nlp عشق گفت که خیلی قوی هستن منم شروع کردم توی نت دنبال تکنیک های nlp عشق گشتن که با سایت شما مقاله تکنیک های nlp عشق شما آشنا شدم خواستم ازتون تشکر کنم و کمی راهنمایی از شما بگیرم تا منم بتونم از این تکنیک های nlp عشق استفاده کنم تا عشق خودمو برگردونم ممنونم

    • سلام عرض می کنم خدمت شما. خواهش می کنم نظر لطف شما است. برای اطلاع از مراحل تکنیک های nlp عشق میتونید به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید و از طریق ارتباط با مدیر روابط عمومی سوالات خودتان را مطرح کنید. دوستان و همکاران 24 ساعت آمده پاسخگویی رایگان هستند.

  • سلام واقعا این تکنیک های nlp عشق راسته آخه من توی یه سایت خوندم که نمیشه با این تکنیک ها و تکیه به کائنات و از این حرفا عشق رو برگردوند به نظر خودمم غیرممکنه آخه چطور میشه با فکر کردن به یه نفر که دیگه دوستت نداره برشگردونی. ممنون می شم توضیح بدید

    • در پاسخ به آیلار
      سلام دوست عزیز. وقتی چیزی مخالف یک موضوع علمی میبینید حتما به آخر اون متن توجه کنید اگر در انتها اون سایت محصولی از خود را معرفی کرد خب مشخصه چرا راجب رقبا خود منفی گویی کرده.
      در قانون جذب به ما گفته می شود تصویر سازی کنیم مثلا اگر یک خودرو می خواهیم خودمان را با خودرو تصور کنیم، داخل خودرو باشیم یا زمانی که آن را می خریم. این تصویر سازی باعث می شود که ما با هیجان مثبت، برای بدست اوردن خودرو بیشتر تلاش کنیم اما دررابطه کاملا متفاوت هست تصور کنید عشقتان شمارا رها کرده حال شما مدام به او فکر کنید، بازگشت را تصور کنید یا تصور کنید کنارتان است. بعد از این تصویر سازی شما با انرژی تلاش نمی کنید که عشقتان برگردد بلکه دلتان تنگ می شود و پیام می دهید یا تماس می گیرید سپس پاسخ منفی دریافت می کنید و اصرار و التماس شروع می شود و تمام زحماتتان از بین می رود.
      برای اینکه این اتفاق رخ ندهد شما باید دست از تصویر سازی بردارید. نباید دیگر پروفایل ایشان را چک کنید ویا از ایشان خبر بگیرید. شاید باخود بگویید انجام ندادن این کارها برای شما خیلی سخت است . بگذارید این طور توضیح دهم: آیا این کار تا به اکنون سودی داشته است ویا باعث شده ایشان برگردند؟ همانطور که می بینید خیر این کار فقط باعث عذاب شما و یا حتی اشتباه مجدد شما شده است و با این کار باعث شدید تنش بیشتری شکل بگیرد.
      استفاده ای که ما از قانون جذب برای ترمیم رابطه می کنیم متفاوت تر است از استفاده کلی قانون جذب. به دلایلی که عرض کردم ترمیم یک رابطه نیازمند اصول متفاوتی است یعنی داشتن یک سری پیش فرض ها و افزایش امتیازات. همانطور که توضیح دادم شما نباید تصویر سازی کنید. از قانون جذب باید بصورت غیر مستقیم استفاده کرد یعنی برای افزایش امتیازات و رسیدن به اهداف دیگری که در ترمیم رابطه تاثیر دارند. برای ترمیم رابطه اصلی ترین تکنیک ها تکنیک اِن اِل پی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *