بازگرداندن عشق از دست رفته

بازگرداندن عشق از دست رفته


بازگرداندن عشق از دست رفته

بازگرداندن عشق از دست رفته در کتاب بازگشت عشق به شش مرحله تقصیم شده است، در این مقاله تصمیم داریم شش مرحله بازگرداندن عشق از دست رفته را آموزش دهیم تا بازگشت به رابطه در کوتاه ترین زمان میسر شود، طبق این شش مرحله بازگرداندن عشق از دست رفته شما در بازگرداندن عشق از راه دور نیز موفق خواهید بود.

مراحل بازگرداندن رابطه از دست رفته

در مقاله بازگرداندن دوباره عشق از دست رفته راجب دلایل فروپاشی رابطه و مقابله با آن صحبت کردیم همچنین پیش نیاز های لازم برای بازگرداندن عشق از دست رفته را برسی کردیم.

برای اینکه در هدف خود موفق شویم عمل به مراحل و توصیه های آن مقاله کاملا ضروری است. شش مرحله بازگشت عشق طبق الگوریتم های روانشناسی عشق و قانون جذب عشق طراحی شده است.

مرحله اول بازگرداندن عشق

وضعیت ارتباط را مشخص کنید: طبق این مرحله شما باید با سنجش شرایط وضعیت کنونی ارتباط را مشخص کنید و طبق آن عمل کنید، شما نباید سردرگم باشید و هر بار بر اساس غریزه یک کار خاص را انجام دهید.

بازگرداندن عشق از دست رفته
بازگرداندن عشق از دست رفته

محدود کردن ارتباط

اگر رابطه شما با عشقتان در جریان است و ارتباط دو طرفه وجود دارد اما این ارتباط قطع نشده است، نیاز به قطع ارتباط نیست، فقط باید ارتباط متقابل را حفظ کنید. نباید فعالیتی بیشتر از فعالیت طرف مقابل انجام دهید.

اگر روزی 2 بار با شما تماس می گیرد شما هم به همین میزان تماس داشته باشید، نباید تماس، ابراز علاقه، پیگیری و … از طرف شما بیشتر باشد، در واقع باید یک تعادل مشخص ایجاد شود و شما فردی دست نیافتنی باشید نه در دسترس. از گفتن حرف هایی مانند؛ چرا بهم توجه نمی کنی، دیگه دوستم نداردی، مثل قبل نیستی و… دوری کنید.

قطع ارتباط

اگر طرف مقابل ارتباط و وظایف خود را متوقف کرده است، شما نباید برای بازگرداندن عشق از دست رفته هر کاری انجام دهید، فردی کاملا در دسترس نباشید. اگر شرایط رابطه شما به این صورت است بهترین کار قطع ارتباط از طرف شما است.

قطع ارتباط به این معنی نیست که شما رابطه را تمام کنید یا به عشق خود بگوید که میخواهید مدتی دور شوید یا می خواهید همه چیز تمام شود این کار اشتباه است شما فقط قطع ارتباط کنید یعنی فقط تماس نگیرید و پیام ندهید دقیقا مانند خود فرد رفتار کنید.

مرحله دوم بازگرداندن عشق از دست رفته

قطع ارتباط و یا محدود کردن ارتباط باعث می شود دیگر احساس منفی نسبت به شما در ناخودآگاه عشقتان ایجاد نشود، اما فقط توقف ایجاد احساس منفی کافی نیست شما باید در ناخودآگاه عشقتان احساس مثبت ایجاد کنید تا فکر کردن راجب شما با احساس مثبت همراه شود.

بازگرداندن عشق از دست رفته
بازگرداندن عشق از دست رفته

اهمیت احساس عشق در ناخودآگاه عشقتان

ناخودآگاه کنترل 92% از تصمیمات و اقدامات انسان را در دست دارد، تقریبا همه چیز در ناخودآگاه اتفاق می افتد و به ناخودآگاه بستگی دارد پس برای بازگرداندن عشق از دست رفته باید با نفوذ به ناخودآگاه آشنا شوید، 90 درصد از تصمیمات انسان بر اساس احساسات گرفته می شود، و منشاء تمام احساست ضمیر ناخودآگاه است.

پس اگر می خواهید عشقتان تصمیمی در جهت اهداف شما بگیرد باید با برنامه ریزی ناخودآگاه او احساساتش را تحت تاثیر قرار دهید. هیچ چیز قدرت مند تر از احساسات نیست راه نفوذ به ناخودآگاه یک شخص تحریک احساسات و ایجاد احساس جدید در او است.

روند ایجاد باور و احساس

اجازه بدید یک مثال ساده عرض کنم، به شما خبر می رسد شخصی از اطرافیان شما که برای شما اهمیت زیادی دارد راجب شما سخن منفی گفته است چون آن فرد برای شما مهم است و انتظار این اتفاق را ندارید بسیار دگرگون می شوید تحت تاثیر احساسات خود قرار می گیرید و پیامی منفی به این شخص ارسال می کنید (بخاطر ایجاد یک باور جدید تحت تاثیر احساسات لحظه ای قرار گرفتید).

کمی بعد این دوست با شما تماس می گیر با توضیحات او مشخص می شود که یک سوء تفاهم ایجاد شده است شما احساس بدی پیدا می کنید چون زود قضاوت کرده اید، و دوست خود را رنجاندید (تحت تاثیر شرایط احساس پشیمانی می کنید). دیدیم که چگونه باور ها باعث ایجاد احساسات می شوند و احساسات اقدامات ما را به همین سادگی تحت الشعاع قرار می دهند.

احساس مثبت ایجاد کنید

باید با استفاده از مهارت های ارتباطی و تکنیک های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه، ناخودآگاه عشقتان را در جهت اهداف خود برنامه ریزی کنید تا شما در ذهن ایشان با احساس مثبت مرتبط باشید.

بازگرداندن عشق از دست رفته
بازگرداندن عشق از دست رفته

چرا انسان ها عشق می شوند

زمانی در بازگرداندن عشق از دست رفته موفق می شوید که عشق از دست رفته شما مجدد عاشق و شیفته شما شده باشد. برای اینکه بتوانید عشقتان را عاشق خود کنید و در بازگرداندن عشق از دست رفته موفق شوید باید بدانید چرا انسان ها عاشق می شوند؟

نظریه روابط

یک نظریه روانشناسی مطرح می کند که پایه و اساس شکل گیری تمام روابط نیاز است! روابط دو دوست: نیاز روحی، حمایت، تفریح و … رابطه کارمند و رئیس: کسب درآمد و پیش رفت، رابطه معلم و شاگرد: یادگیری علم، کسب درآمد.

تنها استثناء

طبق این نظریه تمام روابط میان انسان ها بر اساس نیاز شکل می گیرد جز رابطه ای که مادر و پدر با فرزند خود دارند، حتی رابطه از سمت فرزندان بر اساس نیاز به امنیت، تامین زندگی، حمایت و … است اما رابطه از طرف والدین اینگونه نیست.

پایه و اساس روابط عاطفی

ما به رابطه های عاطفی نیاز داریم برای بقای نسل و برطرف شدن نیاز های ناخودآگاهی مانند؛ احساس مهم بودن، محبت، عشق، حمایت، امنیت روحی و فیزیکی، داشتن پناه، همدم و … ریشه نیاز های ما برای روابط عاطفی اکثرا ناخودآگاه است.

پس برای اینکه شخصی را عاشق خود کنید و در بازگرداندن عشق از دست رفته موفق شوید باید این این نیاز ها را برطرف کنید، دلایل وابستگی و احساس عشق را می توان به دو عامل نسبت داد؛ معیار ها و نیاز های ناخودآگاه.

معیار ها  هر شخص بر اساس شخصیت و نیاز های او شکل می گیرد که باید توسط یک تحلیلگر مورد تحلیل و برسی قرار بگیرد و نیاز های ناخودآگاه عمیق ترین دلیل پیوند عاطفی یک شخص با فرد دیگری است.

مرحله سوم بازگرداندن رابطه از دست رفته

در این مرحله شما باید تغییر کنید باید ویژگی ها و امتیازات جدیدی بدست بیاورید، این کار از لحاظ روانی بسیار اهمیت دارد. اگر شما همان فرد سابق باشید و هیچ ویژگی جدیدی بدست نیاورید بازگرداندن عشق از دست رفته امکان پذیر نیست.

اگر شما همان فرد قبل دیده شوید پس همان معیاب قبل را دارید و هیچ امتیاز مثبت جدیدی هم ندارید، خب! وقتی هیچ چیزی در شما تغییر نکرده عشق از دست رفته شما جذب چه چیزی شود؟

چه دلیلی وجود دارد تا بخواهند مجدد به رابطه برگردنند! شما باید موفقیت هایی را بدست آورید تا عشق از دست رفته شما جذبتان شود تا بتوانید از عوامل محرک ناخودآگاه استفاده کنید و عشق خود را متقاعد به بازگشت کنید.

بازگرداندن عشق از دست رفته
بازگرداندن عشق از دست رفته

چه چیزی را باید تغییر داد؟

باید رابطه و شخصیت شما تحلیل شود اشتباهاتی که در روابط خود تا به حال مرتکب شده اید لیست شود، نکات و خصوصیات منفی که در شخصیت خود دارید را مشخص کنید. هر نوع عامل منفی تشخیص داده شود و با تمرین ازبین برود. بعد از ازبین بردن نکات منفی آنها را موارد مثبت جایگزین کنید.

باید ویژگی های لازم برای جذب عشق را بدست آورید.
  • اعتماد به نفس بالا
  • خودباوری
  • خودشناسی
  • افزایش پتانسیل
  • باید یک هدف یا چند هدف خاص باتوجه به شخصیت عشقتان انتخاب کنید
سپس باید همزان روی ناخودآگاه عشق خود کار کنید.
  • ایحاد عوامل کنجکاوی در طرف مقابل
  • قابلیت ایجاد احساس ترس در طرف مقابل (ترس از دست دادن شما)
  • مرتبط بودن با احساس نیاز (عشقتان متقاعد شود که به شما نیاز مند است)
  • احساس دلتنگی در او ایجاد کنید

 

مرحله چهارم بازگرداندن عشق

برای بازگرداندن عشق از دست رفته باید از سه مرحله اول عبور کنید به اهداف آن سه مرحله برسید سپس مرحله چهارم را اجرا کنید. مرحله چهارم درباره برقراری یک ارتباط غیر مستقیم مدلسازی شده است طبق اصول روانشناسی عشق اگر شما طبق این مراحل پیش برید و در این مرحله از تکنیک های ارتباط غیر مستقیم استفاده کنید تاثیر گذاری روی ناخودآگاه فرد بسیار زیاد خواهد بود.

نظریه پروانه ای

نظریه اثر پروانه ای اشاره به این دارد که چگونه بال زدن یک پروانه در استرالیا باعث بوجود آمدن طوفان در انگلیس می شود. این نظریه به ارتباط عوامل بایکدیگر می پردازد اینکه چگونه هر عمل و صحبتی باعث ایجاد یک اتفاق و احساس می شود. در مقالات برگشت به یک رابطه پایان یافته به شکل عملی استفاده از نظریه آموزش داده شده است.

 

بازگرداندن عشق از دست رفته
بازگرداندن عشق از دست رفته

نظریه شش درجه جدایی

نظریه شش درجه ثابت می کند در دنیای امروز بی خبری دیگر معنی ندارد. این نظریه نشان می دهد که هر شخصی با یک شخص دیگر در هر نقطه ای از جهان از طریق 5 نفر تا 6 نفر در ارتباط است. شما باید از نظریه شش درجه جدایی استفاده کنید تا بصورت غیر مستقیم یک ارتباط قوی را ایجاد کنید تا تاثیر گذار باشد.

بازگرداندن عشق از دست رفته
بازگرداندن عشق از دست رفته

ارتباط غیر مستقیم (غیر کلامی)

این شکل از ارتباط باید با استفاده از ارسال سیگنال ها و ارتعاشات قانون جذب عشق انجام شود. بعد از تنظیم فرکانس های جذب باید مهارت های nlp عشق را استفاده کنید تا سیگنال های شما علاوه بر جذب عشق رفته ناخودآگاه او را نیز برنامه ریزی کند.

مرحله پنجم بازگرداندن عشق

  • استفاده از قانون جذب عشق از دست رفته (قانون جذب عشق فقط داشتن فکر مثبت نیست و این موضوع به تنهایی هیچ اثری ندارد)
  • قانون جذب عشق
  • Nlp نرم
  • Nlp سخت

آخرین مرحله بازگشت معشوق

  • سیاست های فعالیت مجازی
  • ترغیب شخص برای بازگشت
  • چگونگی ایجاد ارتباط کلامی
  • ارتباط مستقیم
  • تکنیک های کلامی
  • مهارت های نفوذ به ناخودآگاه کلامی
  • تکنیک صحبت کردن راجع به خود
  • فن بیان
  • زبان بدن
  • تکنیک های پیام دادن

برای آشنایی بیشتر و آموزش شش مرحله بازگشت عشق می توانید به تیم پشتیبانی طلوع سبز در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید همچنین می توانید سوالات خود را بصورت رایگان برای ما ارسال کنید و پاسخ مناسب برای حل مشکل خود را دریافت کنید.

09129305020

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *