قانون جذب چیست

قانون جذب چیست

قانون جذب به معنی داشتن افکار مثبت و جذب اتفاقات مثبت، داشتن افکار منفی و جذب اتفاقات منفی است. انسان ها و افکار انسان هر دو از «انرژی خالص» ساخته شده اند، و می توانند یکدیگر را جذب کنند. در قانون جذب این نظریه مطرح می شود که انسان با داشتن افکار «مثبت» می تواند انرژی و اتفاقات «مثبت» را به سمت خود جذب کرده و با داشتن افکار «منفی» می تواند انرژی و اتفاقات «منفی» را به سمت خود جذب کند.

همانطور که می دانیم انرژی های همانند، یکدیگر را جذب می کنند. فرد نیز می تواند با داشتن افکار مثبت در جهت سلامتی، ثروت، روابط مستحکم، آنها را به بهترین شکل به خود جذب کند و با داشتن افکار منفی سلامتی، ثروت، روابط مستحکم، را بصورت کامل از خود دور کند.

قانون جذب به چه صورتی کار می کند

تمام اعمال و تصمیم های ما تحت تاثیر ناخودآگاه شکل می گیرد، واکنش های درونی و بیرونی انسان ها نتیجه فوران احساسات ضمیر ناخودآگاه است. اگر این فوران احساسات همراه با انرژی و باور های مثبت باشد رفتار بیرونی ما نیز مثبت خواهد بود. اگر در لحظه واکنش فرد تحت تاثیر احساسات منفی باشد موج منفی از خود ساطع می کند.

در نتیجه رفتار مثبت و یا رفتار منفی ما بازخوردی همانند را جذب می کند، یعنی اگر پرخاشگرانه و با رفتاری منفی با شخصی صحبت کنیم رفتاری منفی را دریافت خواهیم کرد، ولی اگر با ملایمت و شکلی مثبت ارتباط برقرار کنیم رفتار مثبت شخص مقابل را جذب می کنیم.

واقعیت قانون جذب

برخلاف انحراف هایی که توسط برخی هواداران قانون جذب صورت گرفته، قانون جذب فقط داشتن افکار مثبت نیست. انسان نمی تواند برای رسیدن به ایده آل های خود فقط به بخشی از ابزار قدرتمند قانون جذب تکیه کند، شروع ارتقا دادن قانون جذب با شکل گیری افکار مثبت است. اما باید این نکته را درنظر داشت فقط داشتن باوری مثبت یا منفی باعث تغییر کامل چیز یا وضعیتی نمی شود.

درواقع قانون جذب بیان می کند که هر باوری اگر مثبت باشد مثبت های همانند خود را جذب می کند و اگر منفی باشد منفی را به سمت خود جذب می کند. خب نقش این نیرو ها چیست؟ آیا واقعا با فکر کردن به پول می توان به آن رسید؟ آیا با فکر کردن به یک ماشین می توان آن را بدست آورد؟ آیا فکر کردن راجب یک شریک عاطفی مناسب و ایده آل باعث می شود سرنوشت ما را با او روبرو سازد؟ بله این امکان پذیر است! ما میتوانیم با قانون جذب عشق از دست رفته خود را برگردانیم.

اما زمانی این اتفاق رخ می دهد که شما باورتان فقط داشتن پول نباشد، خود را در راه بدست آوردن آن تصور کنید برای آن برنامه ریزی کنید، خود را فقط دارنده ماشین نبینید خود را داخل ماشین و درحال استفاده از آن تصور کنید، فقط به این فکر نکنید که نیمه گمشده به سراغ شما خواهد آمد خود را لایق عشقی با ارزش ببینید.

قانون جذب واقعیت یا توهم؟

وقتی افکار شما مثبت باشد شما ارتعاش های مثبت از خود ارسال می کنید و در نتیجه ارتعاش مثبت را جذب خواهید کرد. قانون جذب را منطقی جادویی نبینید این قانون در زندگی ما جاری است در طبیعت در کهکشان ها، اگر شما صبح بد اخلاق به سر کار بروید اتفاقات بدی برای شما رقم زده می شود نه برای اینکه شما نیرویی جادویی را فعال کرده اید، به این دلیل که شما ارتعاش منفی از طریق ناخودآگاه خود ارسال کرده اید و انرژی منفی هم دریافت خواهید کرد.

ارسال ارتعاش از طریق ناخود آگاه به معنی رفتار هایی مثبت و منفی است که از فرد ساطع می شود و دیگران را تحت تاثیر قرار داده و از اطرافیان همان ارتعاشات را دریافت می کند مانند وقتی که سر کسی داد بزنید و او هم با فریاد پاسختان را بدهد به کسی گلی تقدیم کنید و او نیز لبخندی به شما هدیه دهد. مجموعه این رفتار ها افکار و احساسات سرنوشت و اتفاقات پیرامون ما را در بر می گیرند که به آن قانون جذب گفته می شود. در مقاله ارتعاشات مثبت و منفی بیشتر راجب این ارتعاشات صحبت کرده ایم.

چرا تا کنون با قانون جذب آشنا نبودم؟

برعکس تصوری که دارید شما قبلا هم از قانون جذب استفاده کرده اید ما انسان ها همیشه با این قانون زندگی کرده ایم همیشه آن را بکار برده ایم، اما چون با روش صحیح استفاده از قانون جذب آشنا نبودیم از تاثیر آن در زندگی خود نیز قافل شدیم. قانون جذب در کائنات در طبیعت در سلول های بدن انسان ها جاری است. اگر کمی در خاطرات و اتفاقات تلخ و شیرن زندگی، موفقیت ها و شکست های که داشتید جستجو کنید قانون جذب خود را خواهید یافت.

روز هایی که باور به توانایی انجام کاری داشتید و موفق شدید لحظه هایی که به دلیل اعتماد بنفس یا مهارت موفقیتی در خود می دیدید و به آن رسیدید قانون جذب را به شکل مثبت بکار بردید. زمانی که خود را بدشانس و نالایق دیدید زمانی که احساس ناتوانی در بدست آوردن چیزی داشتید شکست را تجربه کردید. این اتفاقات منفی در اثر ضعف شما نبوده است.

بلکه تحت تاثیر باورتان شکل گرفته باور به نتوانستن باعث کمتر تلاش کردن می شود باعث می شود انرژی کمتری بکار ببرید، ارتعاش منفی ارسال کنید. زمانی که ناخودآگاه شکست را قبل از انجام کار یا رخ دادن رویداد پذیرفته باشد شما کاری می کنید یا تصمیمی میگیرید که به شکست ختم شود زیرا باور موفقیت را ندارید.

قانون جذب و رفتار

واژه های پر طرفتاری همچون قانون جذب چیست قانون جذب عشق قانون جذب ثروت قانون جذب سلامتی قانون جذب پول بیان گر نیاز بی حد انسان به بهتر بودن و بدست آوردن موفقیت در هر چیز است. قانون جذب با باور های مثبت افکار مثبت را ساخته و قانون جذب با باور های منفی افکار منفی را بوجود می آورد. این محال است شما افکاری مثبت داشته باشید و احساسات شما منفی باشد، افکاری منفی داشته باشید و احساسی مثبت.

هر چه در باور خود پرورش دهید در رفتار خود برداشت خواهید کرد، هرگونه رفتار کنید همانگونه واکنش خواهید دید به همان صورت با شما رفتار خواهد شد. هر انرژی ارسال کنید دقیقا همان انرژی را دریافت خواهید کرد. ساده ترین شکل ارسال و دریافت انرژی را در برخورد با افراد پیرامون خواهید دید.

قانون جذب و منشا آن

منشا تمام رفتارها و تصمیم های انسان احساسات او است، و منشا تمام احساسات ضمیر ناخودآگاه میباشد. ناخودآگاه را ظرفی تصور کنید که به وسیله باورهای ما پر و خالی میشود اگر در این ظرف باور های مثبت بریزیم این ظرف بار مثبت خواهد داشت و محصولی مثبت درو خواهد شد، اگر در ظرف ناخودآگاه خود باورهای منفی را بریزیم ظرفی پر از باورها و احساسات منفی خواهیم داشت و این موضوع غیر قابل انکار است.

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

مقالات مرتبط:

تکنیک های ساده برای بازگشت به رابطه از دست رفته

قانون جذب عشق

تکنیک های برنامه ریزی و نفوذ به ضمیر ناخودآگاه

نیاز های ناخودآگاه عشقمان چیست؟

چگونه دیگران را تغییر دهیم

چگونه ارتعاش بفرستیم

چگونه عشق بورزیم

در روابط دست نیافتنی باشید نه در دسترس

4 دیدگاه

  • باسلام وخسته نباشین من کسی رادوست دارم ولی افکارمنی بسیاری دارم همش فکرمیکنم طرف مقابل باکسی هست لطفاکمک کنین افکارمنفی رو ازخودم دور کنم

    • راجب رابطه خودتون و تحلیل و برسی مشکلتون میتونید به شماره 09129305020 از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام بدید و کاشناس ما شما را راهنمایی خواهند کرد. موفق باشید

  • سلام من یکی از هم کلاسی های تو دانشگاهم رو دوست دارم ولی دقت که میکنم ایشون نگاهش دایم به دوستم هست ….??
    هر کاری حاضرم براش بکنم ولی نمیدونم چیکار کنم که توجهش رو جلب کنم میشه راهنمایی کنین؟؟ ممنون میشم

    • برای برسی مشکلتون میتونید به شماره 09129305020 در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید خانم گلرویی بصورت شبانه روزی پاسخ گو هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *