چگونه دیگران را تغییر دهیم

چگونه دیگران را تغییر دهیم

در این مقاله راه کار های جهت رسیدن به اهدافی چون: چگونه دیگران را تغییر دهیم چگونه نظر دیگران را تغییر دهیم چگونه افکار دیگران را تغییر دهیم چگونه رفتار دیگران را تغییر دهیم

 

چگونه دیگران را تغییر دهیم

مانند قانون جذب که دو حالت مثبت و منفی دارد تغییر دادن دیگران را نیز میتوان از دو جهت مختلف برسی کرد «تغییر مثبت» و «تغییر منفی» همانطور که در قانون جذب عشق به مسئله ای چون ایجاد تغییر در دیگران و جذب عشق پرداخته شده، در این مقاله میخواهیم زاویه های درست و غلط خواستار تغییر در دیگران بودن را بررسی کنیم.

چگونه دیگران را تغییر دهیم

چرا میخواهید عشق خود را تغییر دهید؟

زمانی ما نیاز پیدا میکنیم به اینکه عشقمان باید تغییر کند، درست زمانی است که ما دچار وابستگی شدید عاطفی شدیم هر شخصی در رابطه معیار هایی دارد باتوجه به این معیار ها ما شخصی را انتخاب میکنیم، و معیار های ما هستند که باعث میشوند ما بخواهیم یک رابطه ادامه پیدا کند، زمانی که وابستگی افزایش پیدا کرده و احساس عشق در ما ایجاد شده باشد نیاز شدید تری به برطرف شدن خواسته ها و حضور معیارها در طرف مقابل را احساس خواهیم کرد.

وقتی در این شرایط قرار گرفتیم نیاز داریم تا معیارهای خودمان را در شخص مورد نظر بوجود بیاریم برای دست یافتن به این خواسته تصمیم  به تغییر عشقمان میگیرم گاهی خود متوجه این خواسته هستیم ولی در بیشتر مواقع بصورت ناخودآگاه عمل میکنیم.

گاها برای رسیدن به این خواسته ها و ایجاد تغییر، شخص از اجبار و فشار آوردن روی طرف مقابل خود استفاده میکند، به عنوان مثال ساده ترین شکل های این تغییر، تغییر ظاهر و نوع پوشش شخص مقابل است ممکن است شما علاقه به این داشته باشید که عشقتان پوشش دیگری داشته باشد.

شاید عشق شما فردی با روابط عمومی بالا باشد و با هر شخصی به سرعت ارتباط خوبی برقرار کنید یا برعکس در جمع دوستان شما علاقه ای به صمیمی شدن نداشته باشد یا کار وفعالیتی را به قرار گذاشتن و وقت گذراندن باشما ترجیح دهد، خوب هر شخصی انتخاب ها و علایق و آداب خاص خود را دارد، از طرفی هم هر انسانی دوست دارد شریک عاطفی او دقیقا مطابق معیارهایش باشد.

چگونه دیگران را تغییر دهیم

در اینجا اختلاف های کوچک برای ما دغدغه شده و احساس میکنیم وابستگی طرف مقابل ما تا حدی افزایش یافته است که روی او کنترل کامل داریم و اگر بخواهیم با اجبار اورا تغییر دهیم مشکلی پیش نخواهد آمد اما این غیر ممکن است. زمانی که دو شخص در یک رابطه بهم علاقه مند میشوند به دلیل این وابستگی هر کدام از آن ها از یکسری معیار ها و خواسته ها صرف نظر میکنه حالا اگر ما بخواهیم با خود خواهی بصورت مستقیم و با اجبار تغییر هایی دیگه ای بوجود بیاد باعث ایجاد تنش میشیم.

هیچ گاه نباید بصورت مستقیم تمام خواسته ها را از شخصی خواست. بهترین و درست ترین روش ایجاد این تغییر ها تغییر دیگران بصورت غیر مستقیم از طریق نفوذ به ناخودآگاه و استفاده از تکنیک های برنامه ریزی عصبی کلامی است.

 

تاثیرهای اجبار برای تغییر عشقمان

اینکه انسان چگونه رفتار میکند بستگی به احساس انسان دارد و احساس ها هم بستگی به باور ها دارند، قانون جذب در هر شخصی باعث شکل گیری رفتار و شخصیت او میشود. حال تصور کنید کسی میخواهد یک عادت شما را تغییر بدهد مهم نیست این عادت درست یا غلط است شما مقاومت میکنید چون این کار به زور و مستقیم در حال اتفاق افتادن است.

در این حالت شما دچار تنش میشوید و سعی میکنید در موقعیتی قرار نگیرید که این فشار را احساس کنید. حاظر نخواهید شد جایی یا با کسی باشید که این تنش را برای شما بوجود می آورد.

حالا بهتر درک میکنید که اگر این اتفاق رخ بدهد عشق شما ممکن است از شما فاصله بگیرد، زیرا هر شخصی تا حدی به دلیل علاقه خود میتواند فشار و تنش را تحمل کند. در مراحل بازگشت به رابطه از دست رفته و جذب عشق از دست رفته نیز این قوانین صدق میکند. پس شما باید بدانید چطور بصورت غیر مستقیم شخصی را تغییر دهید.

 

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

 

مقالات مرتبط:

تکنیک های ساده برای بازگشت به رابطه از دست رفته

چگونه دیگران را بصورت غیر مستقیم تغییر دهیم

قانون جذب چیست؟

قانون جذب عشق

تکنیک های برنامه ریزی و نفوذ به ضمیر ناخودآگاه

نیاز های ناخودآگاه عشقمان چیست؟

چگونه ارتعاش بفرستیم

چگونه عشق بورزیم

در روابط دست نیافتنی باشید نه در دسترس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *