در قسمت قصد داریم با بهترین دعا ها را برای شما عزیزان معرفی کنیم که در بازگشت معشوق از راه دور و دلتنگ شدن معشوق از راه دور  تاثیر بسیار بالایی دارد. این دعا معشوق شما را دلتنگ کرده و باعث می شود تا بهتر با او ارتباط برقرار کنید.

گاهی اختلافات در روابط افراد تاثیرات بدی خواهد گذاشت و به همین دلیل بهتر است که حتما علاوه بر مشاوره های خانواده برای بازگشت رابطه این ذکر و دعا ها را به صورت روزانه استفاده کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

دعای دلتنگ شدن معشوق از را دور 

دلتنگ شدن معشوق

اگر معشوق شما دور است و از شما فاصله گرفته است. و خواهان بازگشت شوهر یا معشوق خود هستید می توانید از دعای برگشتن شخصی که رفته است استفاده کنید.

اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم »

این دعا را روزانه ۷ مرتبه با خلوص نیت بعد از هر نماز بخوانید تا بتواند برای دلتنگ کردن معشوق شما تاثیر بالایی داشته باشد.

دعای دلتنگی

اگر بین شما و شوهرتان مشکلاتی پیش آمده است، و خواهان دلتنگ کردن معشوق خود هستند. بهتر است از رفع کدورت استفاده کنید، این دعا برای اشتی کردن بین دو دوست کمک زیادی خواهد کرد.

اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من وسعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

این دعا را روزانه ۱۱ مرتبه بخوانید. تا تاثیر زیادی بر روی این کدورت داشته باشد.

دعای عشق دیوانه وار معشوق از را دور

دلتنگ شدن معشوق

برای آنکه موفق شوید تا معشوق خود را دوانه وار عاشق خود کنید، دعای دلتنگ شدن معشوق و عشق دیوانه وار از را دور را بخوانید. این دعا معجزه بازگشت معشوق بوده و تاثیر بسیار بالایی دارد و هنگام غروب حتما باید خوانده شود.

إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ »

دعای جلب محبت معشوق از راه دور

این دعا به شما کمک خواهد کرد که هر چه سریع تر بین شما و محبوبتان محبت ایجاد شود و می توانید سریع تر از آنچه که فکرش را بکنید معشوق شما دلتنگ شما شود. این دعا باید روزانه ۱۰۰ مرتبه خوانده شود.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. لإیلافِ قُرَیْشٍ. إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ. فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ. الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ. »

دعای جلب محبت محبوب فوری 

جلب محبت معشوق که در زیر آمده است را بخوانید و به سمت معشوق خود بدمید. این دعا در دسته ی بهترین دعای محبت- فوری و موثر قرار می گیرد و باعث بی قراری و دلتنگ شدن معشوق شده و می تواند، بازگشت شوهر به خانه را تضمین کند.

یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ شَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ حِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان »

دعای جلب محبت شوهر

اگر خانمی بخواهد مهر و محبت شوهرش را زیادتر کند به وی گفته می شود این دعای جلب محبت معشوق را انجام دهد. این دعا در دلتنگ شدن معشوق کمک کرده و می تواند تاثیر بالایی داشته باشد.

إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»

دعای محبت بین زن و شوهر 

اگر بین زن و شوهری اختلاف پیش آمده است بایستی دعای محبت بین زن و شوهر را که در زیر آمده است روزی 5 مرتبه بخوانند تا معشوق خود را دلتنگ کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُوا إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ »

طلسم دلتنگ شدن معشوق 

این دعا قوی ترین طلسم برای دلتنگ شدن معشوق می‌باشد. می‌توانید این دعا را روزانه ۱۰۰ مرتبه بخوانید. این کار را به مدت سه روز انجام دهید. قویترین طلسم جلب محبت اثر خواهد کرد و منجر به عزیز شدن شما نزد معشوق می گردد.

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى. عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ. أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ. تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً. إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ »

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *