دعای عاشق کردن مرد از راه دور

 

در این مقاله قصد داریم که دعای عاشق کردن مرد  از راه دور و یا دلتنگ کردن معشوق لازم دارید را به شما عزیزم معرفی کنیم. این دعا در کنار روش های بهبود رابطه می تواند تاثیر زیادی بگذارد.

هر فردی اگر بخواهد در دعای عشق دیوانه وار موفق شود، لازم است دانش لازم را نیز بدست آورد و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کند( در کنار دعا).

خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

به همین دلیل اگر به دنبال عاشق کردن دیوانه وار هستید پیشنهاد می دهیم در کنار دعا از طریق شماره زیر با یک تیم روانشناسی نیز در ارتباط باشید تا به شما کمک کند در عاشق کردن شخص مورد نظر (با هدف حلال و ازدواج ) موفق شوید.

دعای عاشق کردن سریع مرد

عاشق کردن مرد

برای اینکه بتوانید سریعا مردی را عاشق خود کنید در چنین شرایطی دعای عاشق کردن سریع مرد بسیار مجرب است. کافی است دعای عاشق کردن سریع مرد که در زیر آمده است را بخوانید و به سمت مرد مورد نظر فوت کنید. تا باعث بی قراری معشوق شود.

إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوْبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا »

دعای عاشق کردن مرد از راه دور

عاشق کردن مرد

دعای عاشق کردن مرد از راه دور در مواردی خوانده می شود که خانمی خواهان مردی از راه دور باشد و بخواهد وی را به سمت خود جذب کند.

برای این منظور بایستی دعای عاشق کردن مرد از راه دور که در زیر آمده است هنگام غروب آفتاب خوانده شود. با این دعا جلب محبت معشوق می تواند او را به سمت خود بکشاند

اللَّهُمَّ إِنِّي أَطَعْتُكَ فِي أَحَبِّ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ التَّوْحِيدُ وَ لَمْ أَعْصِكَ فِي أَبْغَضِ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ الْكُفْرُ فَاغْفِرْ لِي مَا بَيْنَهُمَا يَا مَنْ إِلَيْهِ مَفَرِّي آمِنِّي مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَيْكَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الْكَثِيرَ مِنْ مَعَاصِيكَ وَ اقْبَلْ مِنِّي الْيَسِيرَ مِنْ طَاعَتِكَ يَا عُدَّتِي دُونَ الْعُدَدِ وَ يَا رَجَائِي وَ الْمُعْتَمَدَ وَ يَا كَهْفِي وَ السَّنَدَ وَ يَا وَاحِدُ يَا أَحَدُ يَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ يَلِدْ وَ لَمْ يُوْلَدْ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُوا أَحَدٌ »

دعا برای جذب پسر مورد علاقه

يَا عَالِمَ الْغُيُوبِ وَ السَّرَائِرِ يَا مُطَاعُ‏ يَا عَزِيزُ يَا عَلِيمُ‏ يَا هَازِمَ‏ الْأَحْزَابِ لِأَحْمَدَ يَا كَائِدَ فِرْعَوْنَ لِمُوسَى يَا مُنْجِيَ عِيسَى مِنْ أَيْدِي الظَّلَمَةِ يَا مُخَلِّصَ نُوحٍ مِنَ الْغَرَقِ يَا قَاصِدَ كُلِّ خَيْرٍ يَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِكْرَامِ يَا خَالِقَ الْخَيْرِ يَا أَهْلَ الْخَيْرِ رَغِبْتُ إِلَيْكَ فِي كَذَا وَ كَذَا فَصَلِّ اللَّهُمَّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ فَرِّجْ عَنِّي وَ أَغِثْنِي وَ اسْتَجِبْ لِي وَ ارْحَمْنِي يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ. »

شخصی که بخواهد طرف مقابل را نسبت به خود جذب کند می تواند دعای زیر را به شما وی بخواند.

دعای جذب پسر برای ازدواج

خواندن روزی 10 مرتبه دعای جذب پسر برای ازدواج به دختر کمک می کند پسر مورد نظر را به قصد ازدواج به سمت خود جذب کند. دعای جذب پسر برای ازدواج در زیر آمده است که به ازدواج با معشوق تاثیر بالایی دارد.

وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى بَل لِّلّهِ الأَمْرُ جَمِيعًا برحمتک یا ارحم الرحمین »

دعای جلب نظر معشوق 

دعای عاشق کردن مرد

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ کَمَا بَلَّغَ رِسَالَتَکَ، وَ صَدَعَ بِأَمْرِکَ، وَ نَصَحَ لِعِبَادِکَ. اللَّهُمَّ اجْعَلْ نَبِیَّنَا- صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلَی آلِهِ- یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَقْرَبَ الْنَّبِیِّینَ مِنْکَ مَجْلِساً، وَ أَمْکَنَهُمْ مِنْکَ شَفَاعَةً، وَ أَجَلَّهُمْ عِنْدَکَ قَدْراً، وَ أَوْجَهَهُمْ عِنْدَکَ جَاهاً.
بار الها بر محمد بنده و پیامبرت درود فرست همچنان که پیام تو را رساند، و دستور و فرمانت را آشکار ساخت، و خیرخواه بندگانت بود. بارالها پیامبر ما را – که صلواتت بر او و آلش باد –

در عرصه قیامت مقرّب ترین پیامبران در محضرت قرار ده، و قدرتش را از نزد خودت بر شفاعت از همه بیشتر کن، و مقام و منزلتش را نزدت والاترین، و مکانتش را آبرومندترین قرارده.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ شَرِّفْ بُنْیَانَهُ، وَ عَظِّمْ بُرْهَانَهُ، وَ ثَقِّلْ مِیزَانَهُ، وَ تَقَبَّلْ شَفَاعَتَهُ، وَ قَرِّبْ وَسِیلَتَهُ، وَ بَیِّضْ وَجْهَهُ، وَ أَتِمَّ نُورَهُ، وَ ارْفَعْ دَرَجَتَهُ وَ أَحْیِنَا عَلَی سُنَّتِهِ، وَ تَوَفَّنَا عَلَی مِلَّتِهِ وَ خُذْ بِنَا مِنْهَاجَهُ، وَ اسْلُکْ بِنَا سَبِیلَهُ، وَ اجْعَلْنَا مِنْ أَهْلِ طَاعَتِهِ، وَ احْشُرْنَا فِی زُمْرَتِهِ، وَ أَوْرِدْنَا حَوْضَهُ، وَ اسْقِنَا بِکَأْسِهِ وَ صَلِّ اللَّهُمَّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، صَلَاةً تُبَلِّغُهُ بِهَا أَفْضَلَ مَا یَأْمُلُ مِنْ خَیْرِکَ وَ فَضْلِکَ وَ کَرَامَتِکَ، إِنَّکَ ذُو رَحْمَةٍ وَاسِعَةٍ، وَ فَضْلٍ کَرِیمٍ.
بارالها بر محمد و آلش درود فرست، و بنیادش را والایی ده، و برهانش را بلند و قوی ساز، و میزانش را سنگین کن، و شفاعتش را بپذیر، و وسیله اش را نزدیک کن، و رویش را سپید، و نورش را کامل، و درجه اش را بلند ساز، و ما را بر سنّت او زنده بدار، و بر آیین او بمیران، و رهسپار راه او گردان، و پیماینده طریق واضح او ساز، و از مطیعان او قرار ده.

در زمره او محشور فرما، و به حوض او وارد کن، و از جامش سیرابمان گردان. و الها بر محمد و آلش درود فرست، چنان درودی که به سبب آن او را به بهترین خیر و فضل و کرامت خود که از تو توقع دارد برسانی، همانا – که تو صاحب رحمت واسعه و فضل کریم هستی.

این دعای بزرگ را روزانه ۱۰ مرتبه بعد از هر نماز بخوانید زیرا باعث جلب نظر وی به سمت شما خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *