چگونه دوست پسر را وابسته کنیم

قوانین طلایی برای وابسته کردن دوست پسر


طلسم وابستگی  شوهر به زنش

ما در این مقاله قصد داریم تا طلسم وابستگی شوهر به زنش را برای شما معرفی کنیم این طلسم باعث بازگشت شوهر  به خانه و حل اختلافات می شود.

اگر بین زن و شوهر اختلافات زیادی باشد می توانید از دعای آشتی بین زن و شوهر استفاده کنید. روش های دیگری نیز وجود دارد که باعث بهبود رابطه خواهد شد و می توانید درکنار این راه کار ها از دعا استفاده کنید.

طلسم وابستگی شدید شوهر به زن

طلسم وابستگی شوهر به زنش

مهم ترین چیزی که در طلسم وابستگی شدید شوهر به زن نقش کلیدی دارد خرید گل از طرف پسر و هدیه آن به دختر می باشد. شاید دیده باشید دختران جوان در دوران آشنایی گل هایی که از سمت پسر به آنها هدیه داده می شود را در جای نگاه داشته و خشک می کنند.

دسته گل روزه خواستگاری برای این مورد بسیار مناسب است. این طلسم می تواند باعث‌بازگست شوهر شده و پیمان علاقه را قوی تر کند.

دختران جوان گل یا دسته گل ها را از معشوق خود به منظور یادگاری خشک کرده و نگاه می دارند و نا خواسته طلسمی را تغذیه می کنند که در بسیاری از زمان های سخت زندگی آن ها را یاری می کند. زن که ازدواج کرده در اتاق خواب دسته گل یا گل را در کمد یا جعبه ای نگاه دارد تا خشک شود.

بعد از ده روز هر هفته روز چهار شنبه یک دور ایت الکرسی را بعد از نماز صبح قرائت کرده و بر گل بدمد. معجزه این دستورالعمل زمانی پایدار می ماند که آن را به کسی یاد ندهید .

طلسم وفاداری شوهر

طلسم وفاداری شوهر بسیار ماندگار بوده و در مواقعی معجزه ها کرده است. ابتدا یک کاغذ بی خط تهیه کنید. بعد از نماز صبح روز چهارشنبه 30 مرتبه بلند آیت الکرسی قرائت کنید . در مقابل هر ده بار قرائت یک نقطه بر کاغذ بگذارید.

حال به مرحله آخر طلسم می رسیم. طلسم تا کرده و در میان دسته گلی که در قسمت طلسم وابستگی شدید شوهر به زن گفته شد قرار دهید . همین طور که مشخص است طلسم وفاداری شوهر مانند طلسم وابستگی شدید شوهر به زن مخصوص بانوان عزیز بوده و کار بردی برای جنس مذکر ندارد. این دعا باعث جذب محبت شوهر می شود.

دعا برای وابسته کردن مرد به زنطلسم وابستگی شوهر به زنش

یکی از بهترین دعاها برای وابسته کردن مرد به زن خواندن سوره وقعه می باشد . روزی یک مرتبه به مدت هفت روز بعد از نماز صبح سوره وقعه را در مکانی که دسته گل خشک شده وجود دارد قرائت کنید .

دسته گل ذکر شده در طلسم وابستگی شدید شوهر به زن را جدی بگیرید و از راههای مختلف از آن استفاده کنید.این دعا باعث می شود تا معشوقتان دلتنگ شما باشد و وابسته شود.

طلسم بستن زبان شوهر

در این مطلب طلسم های مربوط به طلسم وابستگی شدید شوهر به زن را ذکر می کنیم . هر گاه شاخ گلی محمدی برای شما هدیه آورد آن را خشک کرده و یک برگش را خورد کرده در غذا بریزید . قبل از خشک کردن 300 صلوات در صبح روز چهارشنبه بعد ازنماز صبح قرائت کرده و بر آن گل بدمید.

هر بار که برگ گلی را در غذای شوهر ریخته و به خورد وی می دهید تا یک خواسته شما را بی چون و چرا اجرا می کند . طلسم بستن زبان شوهر مانن طلسم وابستگی شدید شوهر به زن مخصوص بانوان عزیز می باشد. این دعا باعث می سود تا شما نزد معشوق خود عزیز شوید.

آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر

همین طور که می ­­­­­دانید­ آیت الکرسی فضایل بسیاری دارد. طبق توصیه بزرگان آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر در مجموعه قوی ترین دعای جلب محبت شوهر کاربردی می باشد. این دستور العمل یک ماه پایدار است.

آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر را یک دوره تسبیح بخوانید و با توکل بر خدا به خواسته خود برسید . مانند طلسم وابستگی شدید شوهر به زن آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر مخصوص بانوان نیست و مردانی که تمایل به بیشتر شدن محبت همسران خود دارند نیز می توانند از این دستورالعمل استفاده کنند.

توجه داشته باشید مانند سوره یس برای مجبت زن و شوهر خواندن نماز های پنج گانه امری مهم در شرایط اجابت است. این دعا برای ازدواج با معشوق نیز تاثیر می گذارد

اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا

وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُۆْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآۆُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ »

دعا برای اطاعت شوهر از زن

طلسم وابستگی شوهر به زنش

مانند طلسم بستن زبان شوهر عمل کنید ولی بجای غذا در شربطی ریخته و 300 صلوات نیز بر شربط بخوانید . بعد از خودن شربت گلاب توسط شوهرتان . ایشان به مدت 3 روز گوش به فرمان شما می شاد . اگر راههای باطل کردن طلسم را بلد نباشد.

مانند خوردن گردو . دعای برای اطاعت شوهر از زن در دور کردن دیگر هوو ها بسیار مفدید بوده است. طلسم وابستگی شدید شوهر به زن مانند دعای برای اطاعت شوهر از زن مخصوص بانوان است . این دعا باعث می شود که معشوق شما همیشه دلتنگتان شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *