دعای آشتی از راه دور

آشتی بودن و در کل صلح صفا در روابط امروز نقش بسیار پایداری دارد که دعای آشتی دو نفر از راه دور یکی از روش های مهمی است که در این باره از قدیم تا کنون مورد استفاده قرار می گرفته است.

همچنین برای آشتی دادن افراد غریبه و آشنا احادیث بسیاری وجود دارد که مومنان را به انجام این امر رهنمود می داشته است پس دانستن انواع روشهای دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور خالی از لطف نیست.

در این مطلب علاوه بر معرفی دعای آشتی دو نفر از راه دور انواع دعاهای دیگر مربوط به این دسته را نیز مانند دعای صلح و آشتی بین دو نفر، دعای آشتی فوری از راه دور، دعا برای آشتی از راه دور، دعای اشتی بین دونفرازراه دور، دعا برای آشتی بین دو دوست، دعا برای اشتی خانواده، دعای سریع الاجابه برای آشتی، دعا برای اشتی فوری ارائه کرده است.

باید بدانید که این دعا در فرایند یک رابطه کمک زیادی خواهد کرد، اما نمی تواند به طور کامل تمام مسائل را پوشش دهد شما باید روش های بهبود رابطه را نیز در این موارد اعمال کنید.

دعا آشتی بین دو نفر از راه دور

دعای آشتی دونفر از راه دور

گاهی دو فرد از راه دور با هم دچار مشکل شده و قهر می کنند. در این موارد برای آشتی دادن آن ها نیاز است که حتما دعای آشتی دو نفر از راه دور را که در زیر آمده است بخوانید.این دعا باعث می شود تا زن و شوهر هایی که مدت طولانی در قهر سپری می کنند هم با یک دیگر آشتی کنند.

إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً ۚ إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ. وَلَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ. »

دعای صلح و آشتی بین دو نفر

برای پایدار ماندن صلح و آشتی بین دو نفر که از سری دعای آشتی دو نفر از راه دور می باشد باید دعای زیر را در کل ماه مبارک رمضان بعد از نماز صبح به نیت سال جاری قمری بخوانید، بهتر است با صوت قرائت شود. این دعا نیز موجب بازگشت شوهر و معشوق خواهد شد.

وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَنْ نَشَاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ وَوَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ کُلًّا هَدَیْنَا وَنُوحًا هَدَیْنَا مِنْ قَبْلُ وَمِنْ ذُرِّیَّتِهِ دَاوُودَ وَسُلَیْمَانَ وَأَیُّوبَ وَیُوسُفَ وَمُوسَى وَهَارُونَ وَکَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ وَزَکَرِیَّا وَیَحْیَى وَعِیسَى وَإِلْیَاسَ کُلٌّ مِنَ الصَّالِحِینَ وَإِسْمَاعِیلَ وَالْیَسَعَ وَیُونُسَ وَلُوطًا وَکُلًّا فَضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِینَ وَمِنْ آبَائِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ وَإِخْوَانِهِمْ وَاجْتَبَیْنَاهُمْ وَهَدَیْنَاهُمْ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ »

دعای آشتی فوری از راه دور

دعای آشتی بین دو نفر از راه دور

اگر با فردی از راه دور دچار مشکل شده اید به گونه ای که به او دسترسی ندارید و خواهان برقراری ارتباط و آشتی باشید با استفاده از دعای آشتی فوری از راه دور از سری دعا های دعای آشتی دو نفر از راه دور این امر امکان پذیر می باشد با این تفاوت که شما یکی از این دو نفر هستید. این دعا باعث جلب محبت معشوق خواهد شد.

اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ »

دعا برای آشتی بین دو دوست

دعای آشتی بین دو دوست از سری دعای  آشتی دو نفر از راه دور می باشد که باید بی صدا و بعد از نماز مغرب 15 بار بدون فاصله قرائت شود. این دعا باعث ازدواج با معشوق  و عزیز شدن نزد معشوق خواهد بود

اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

دعا برای اشتی خانواده

دعا برای آشتی اعضاء خانواده باید توسط خانم خانه قبل از نماز صبح در تاریکی کامل یازده مرتبه بدون فاصله خوانده شود. مطالب دعای  آشتی  دو نفر از راه دور می تواند باعث دیدار با معشوق شود.

« بسم الله الرحمن الرحیم وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِن بَعْلِهَا نُشُوزًا أَوْ إِعْرَاضًا فَلاَ جُنَاْحَ عَلَيْهِمَا أَن يُصْلِحَا بَيْنَهُمَا صُلْحًا وَالصُّلْحُ خَيْرٌ »

دعای سریع الاجابه برای آشتی از راه دور

دعای آشتی دو نفر از راه دور

در مورد دعای سریع الاجابه برای آشتی از راه دور بهتر است بدانید مهم است بعد از نماز صبح و در هنگام قدم زدن هفت بار بدون فاصله باصدای بلند قرائت شود. این دعا می تواند تاثیر بالایی در عاشق شدن معشوق بگذارد.

اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ »

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *