دعای ازدواج با معشوق

 

در این پست قصد داریم تا شمارا با دعای ازدواج با معشوق   آشنا کنیم. کسانی که خواهان عاشق کردن مرد مورد علاقه خود هستند، و می خواهند با او ازدواج کنند می توانند از این دعا استفاده کنند.

شیوه های زیادی برای عاشق کردن مرد و تمدید رابطه وجود دارد که دعا مکمل آن است، و تاثیر بیشتر خواهند گذاشت.

دعای رفع مشکلات ازدواج جلب محبت و رهایی از طلاق

 

چون شب یک شنبه یا چهارشنبه برسد چون مردم خفته باشند وضو بسازد و دو رکعت نمازگذارد در رکعت اول یک بار سوره فاتحه و بیست نوبت آیه
آیه 128 سوره توبه :
لَقَدْ جَاءَكُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُمْ بِالْمُؤْمِنِينَ رَءُوفٌ رَحِيمٌ

و در کعت دوم یک بار سوره حمد و بیست بار همین آیه را بخواند چون سلام داد بیست بار صلوات فرستد و بعد از آن سر به سجده نهد و بیست بار بگوید :

یا رحیم فلان را مهربان من گردان

چون این نماز گذارده باشد هر روز که شود آنکس مهربان گردد تا جای که وصف نتوان کرد. این دعا برای عاشق کردن مرد تاثیر زیادی دارد.

دعای فوری برای ازدواج با معشوق

ازدواج با معشوق

اگر فردی عاشق هستید که به دنبال ازدواج هرچه سریعتر با معشوق خود هستید می توانید دعای فوری ازدواج با معشوق که در زیر آمده است را روزی 100 مرتبه بخوانید. انشاالله دعای فوری برای ازدواج شما با معشوق تاثیر خواهد گذاشت.

بسم الله الرحمن الرحیم. آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ. لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین »

دعا برای ازدواج با معشوق تضمینی

ذکر امن یجیب یکی از مجرب ترین اذکار برای ازدواج با معشوق است. از سوی عالمان نقل شده است هرکس هر روز بعد از نماز مغرب و عشا از درگاه خداوند استغفار کند و سه دوره تسبیح ذکر امن یجیب که در زیر آمده است را با نیت ازدواج با معشوق خود بخواند خداوند صدایش را شنیده و خواسته اش را مستجاب می کند. ذکر امن یجیب به عنوان دعا برای برای ازدواج با معشوق تضمینی در نظر گرفته می شود. این دعا تاثیر زیادی برای بازگشت معشوق خواهد داشت.

اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء »

دعای ازدواج با شخص مورد نظر

اگر شخص خاصی را مد نظر دارید که قصد ازدواج با او را دارید می توانید دعای ازدواج با شخص مورد نظر را که در زیر آمده است بخوانید. دعای ازدواج با شخص مورد نظر به شما کمک می کند شما می توانید با این دعا باعث جلب محبت معشوق خود شوید.

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم. اِلهی بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ اَنتَ المَحمُودُ وَ بِحَقِّ عَلیٍّ وَ اَنتَ العالی وَ بِحَقِّ فاطِمَةَ وَ اَنتَ فاطِرُ. السَّمواتِ و الأرضِ وَ بِحَقِّ الحَسَنِ وَ اَنتَ المُحسِنُ وَ بِحَقِّ الحُسَینِ وَ اَنتَ قَدیمُ الأِحسانِ. اِلهی بِاخُصِّ صِفاتِک وَ بِعِزِّ جَلالِک وَ بِأعظَمِ اَسمائِک وَ بِعِصمَةِ اَنبیائِک وَ بِنورِ اَولیائِک وَ بِدَمِ. شُهَدائِک وَ بِمُناجاتِ فُقَرائِک وَ بِدُعاءِ صُلَحائِک اَسئَلُکَ زِیادَةً فِی العِلمِ وَ صِحَّةً فِی الجِسمِ وَ بَرَکَةً فِی الرِزقِ وَ طولآ فِی العُمرِ وَ تَوبَةً قَبلَ المَوتِ وَ راحَةً عِندَ المَوتِ وَ مَغفِرَةً بَعدَ المَوتِ وَ نَجاةً مِنَ النّارِ وَ دُخُولآ فِی الجَنَّةِ وَ عافیَةً فِی الدُّنیا وُ الاخِرَةِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ.»

دعا برای ازدواج موفق با معشوق

ازدواج با معشوق

اگر شخصی به دنبال ازدواج موفق با معشوق مورد نظر خود می باشد بایستی دعا برای ازدواج موفق با معشوق را که در زیر آمده است بخواند. برای موثر واقع شدن دعا برای ازدواج معشوق بایستی وضو گرفته و با گلاب این دعا را بر روی تکه ای کاغذ نوشته و به آب روان بدهید. این دعا برای دلتنگ شدن شوهر نیز تاثیر زیادی دارد.

لا اله الا الله والله اكبر أسالك اللهم بعد أربعين ورحمتك ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارك فإنها بيدك و لا يملكها غيرك يا ذو الفضل العظيم و الوجه الكريم و الإحسان القديم و صلى الله على محمد و اله الطيبين الطاهرين »

دعای ازدواج با کسی که دوستش داریم

اگر کسی را دوست دارید و می خواهید با وی ازدواج کنید پس بهتر است دعای ازدواج با کسی که دوستش داریم را هر شب قبل از خواب 33 مرتبه بخوانید و شخص مورد نظر را برای ازدواج تصور کنید.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَ ذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا »

دعای بدست آوردی دل پسر مورد علاقه 

اگر به پسری علاقه دارید و می خواهید دل پسر مورد علاقه خود را بدست بیاورید در امر حلال خوانده و به جلب نظر او اقدام کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان

در کنار تمامی این دعا شما باید بیشترین تلاش خود را با استفاده از روانشناسان رابطه و خانواده بکنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

1 دیدگاه

  • سلام
    چرا همش دعا برای ازدواج با پسر گذاشتید
    دعا برای ازدواج با دختر هم بنویسید
    و در بعضی دعاها نوشتید برای رسیدن به معشوق بهتره که مشخص کنید برای چه جنسیتی هست و اگر برای هردو جنس مناسب هست ذکر کنید
    سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *